subota, 10. studenoga 2012.

Slijepi prosjak









Jednog je dana jedan slijepi čovjek sjedio na stepenicama jedne zgrade, sa šeširom blizu svojih stopala i jednim natpisom na kome je pisalo: "Slijep sam, molim vas pružite mi  pomoć."
Jedan slučajni prolaznik, igrom prilika stručnjak za reklamu, koji je tuda prolazio, zaustavio se zapažajući da je u šeširu bilo samo nekoliko metalnih novčića. Prignuo se da bi mu pružio novac, a zatim je, bez pitanja za dozvolu, uzeo karton, okrenuo ga ispisavši novi natpis.
Tijekom popodneva slučajni se prolaznik vratio do slijepog čovjeka i vidio kako je sada njegov šešir pun novčića i novčanica. Slijepi mu je prosjak, prepoznavši ga po koraku, uputio pitanje nije li on bio taj koji je nešto napisao na kartonu i što je to mogao napisati.
Na to prolaznik odgovori: "Nisam napisao neistinu..., samo sam napisao tvoju poruku na drugačiji način", nasmiješi se i izgubi u gužvi.
Natpis je jednostavno glasio: "Danas je proljeće..., a ja ga ne mogu vidjeti."
Budimo zahvalni što mi možemo vidjeti ljepotu Božjeg stvorenja!

Nema komentara:

Objavi komentar