subota, 10. studenoga 2012.

Djeca o ljubavi










Ljubav vas pronađe, čak i kad joj se pokušate sakriti. Ja joj se pokušavam sakriti otkad sam imao 5, ali cure me svejedno nalaze.
Dave, 8 godina 
 
Ne žurim se zaljubiti. Četvrti razred je već sam po sebi dovoljno težak.
Regina, 10 godina 
 
Ljubav je kad u restoranu naruče jedan od onih deserata koji gore. Volim naručivati te jer su baš kao i njihova srca - na vatri.
Christina, 9 godina 
 
Mamu možeš uvijek poljubiti, ali ako se radi o novoj osobi, moraš pitati za dopuštenje.
Roger, 6 godina 
 
Naučite se dobro ljubiti. To bi vam moglo pomoći da vaša žena zaboravi da niste iznijeli smeće.
Erin, 8 godina 
 
Kad se ljudi zaljube, odjednom dobiju filmsku groznicu kako bi mogli sjediti zajedno u mraku.
Sherm, 8 godina 
 
Nije sve u izgledu. Pogledaj mene. Zgodan sam, a još nemam nikoga ko bi se oženio za mene.
Brian, 7 godina 

 Ako je zaljubljivanje nešto kao slovkanje, ne želim se zaljubiti. Traje predugo.
Glenn, 7 godina 
 
Mislim da bi trebao biti pogođen strelicom ili tako nešto, ali ostalo ne bi trebalo biti toliko bolno.
Manuel, 8 godina 
 
Nitko nije siguran kako se pojavi, ali čula sam da ima neke veze sa mirisom. Zato su parfemi i deodoranti tako popularni.
Mae, 9 godina 
Kada te netko voli, način na koji izgovara tvoje ime - je drugačiji!
Billy, 4 godine

Nemojte govoriti VOLIM TE osim kada to osjećate. A kada to osjećate, recite to češće. Ljudi zaboravljaju reći VOLIM TE!
Jessica, 8 godina

Ljubav je kad mama napravi tati kavu i onda otpije gutljaj prije nego mu je da, da vidi da li je dobrog okusa.
Danny, 7 godina 

Ljubav je kad kažeš dečku da ti se sviđa njegova majica, a onda je on nosi svaki dan.
Noelle, 7 godina 

Ljubav je kad mama vidi tatu na wc-u i ne misli da je to odvratno.
Karen, 7 godina

Dopuštam starijoj seki da me bocka jer mama kaže da ona to radi jer me voli, pa i ja bockam mlađu seku jer je volim.
Bethany, 4 godine

Ja znam da me moja velika sestra voli jer mi daje svu svoju odjeću i onda mora ići van kupiti novu.
Lauren, 4 godine

Moja mama me voli više od svih drugih. Nećete vidjeti nikog drugog da mi daje pusu za laku noć.
Clare, 6 godina

Ljubav je kao mala starica i mali starac koji su dobri prijatelji čak i kad se dugo poznaju.
Tommy, 6 godina

Ljubav je ono što te nasmije kada si umoran.
Terri, 4 godine

Kada je baka oboljela od artritisa više se nije mogla saginjati i lakirati nokte na nogama, pa joj je to radio djeda, čak i kad je njega boljelo od artritisa. To je ljubav.
Rebecca, 8 godina

Kada volite nekoga, oči vam trepću i u njima sjaje male zvjezdice!
Karen, 7 godina

Kada te netko voli, način na koji izgovara tvoje ime – je drugačiji!
Billy, 4 godine

Kada mama vidi tatu znojnog i prljavog, ali mu ipak kaže da je svejedno zgodniji od Roberta Redforda.
Chris, 8 godina

Nema komentara:

Objavi komentar