četvrtak, 24. svibnja 2012.

STVARNOST (III dio)




SAN
Otprilike kroz trećinu našeg života mi proživljavamo ovaj događaj.
Čak ne bivajući svjesni prave važnosti.
Taj vid stvarnosti se proširuje mnogo dalje nego možemo i pomisliti.
Dr. Louis S. Anspacher:
Najuvaženija znanstvena mišljenja smatraju da je san, u svom esencijalnom stanju, najbliži korjenu biti same stavrnosti života. To je početna faza svog organskog postojanja.
Dr. Benito F. Reyes:
Empirički je opravdanije promatrati san sa stajališta svjesnosti, i tako ga definirati, i ne kao nedostatak svjesnosti nego kao drugačije stanje svjesnosti koje rezultira kao privremeno povlačenje te iste svjesnosti (ili osobnosti) od tijela.
Harold W. Percival:
Da bi prirodi dozvolili vratiti svoje tijelo u prvobitno stanje bez interferencije koje dolazi od misli i emocija, omogućeno je da možemo periodično otići od svega toga. Priroda u vašem tijelu omogućava da veza - koja drži vasi i osjetila - se vremenom opušta djelomično ili potpuno. To opuštanje - ili otpuštanje osjetila i razuma - se zove san.
Priznati parapsiholog Hereward Carrington:
San je takvo psihološko stanje organizma u kakvom živčani sustav osobe (na potpuno isti način kao i punjenje električne baterije) se puni izvana sa izvanjskom sveprožimajućom energijom u kojoj se kupamo, živimo, krećemo i postojimo.
Ulazeći malo dublje u fenomen sna, teozof Geoffrey Hodson je rekao:
San je prikladno nazvan brat blizanac smrti. Možemo ići dalje i nazvati ih na isti način: dok fizičko tijelo spava, mi smo budni u tijelu koje ćemo koristiti kada to isto tijelo umre.
Ili, kako je Harold W. Percival to rekao na svoj način:
San i smrt su vrlo slični. Kada se opustiš i dozvoliš da ti se tijelo odmara, prolaziš kroz iskustvo vrlo slično iskustvu koje se prilazi kada se napusti tijelo nakon smrti.
Ili, kako je mnogo živopisnije to izrekao J. Bigelow:
Razlika između sna i smrti nije veća nego kada u jednom slučaju ostavimo naš prtljag ispred vrata i kojeg ćemo kasnije uzeti ponovo, dok u drugom, došavši do kuće, nemamo više razloga se vraćati po njega i tako ga odbacimo.
Da je on to napisao u da našnje vrijeme, to prevozno sredstvo bi bila limuzina. Ali, smisao ostaje isti.
Odlazimo korak dalje.
Osim sna, da li postoje dokazi iskustva smrti prije same smrti?
Postoje.
Da li mi doslovno moramo umrijeti da bi dokazali da postoji život nakon smrti?
Ne.
Postoje dokazi koji su nam dostupni i prije smrti.
Jednostavni, nezamršeni dokazi. Dosljedni dokazi.
Uvjerljivi dokazi.
Zovu se ITS.

Nema komentara:

Objavi komentar