srijeda, 28. svibnja 2014.

Maya Angelou (4. travnja 1928. – 28. svibnja 2014.)


Maya Angelou (4. travnja 1928. – 28. svibnja 2014.)


Maya Angelou o životu:


Naučila sam da nije važno što se dogodilo ili koliko loše izgleda danas, život ide dalje i sutra će biti bolje.

Naučila sam da o osobi govori mnogo načina na koji podnosi ove tri stvari:
kišni dan, gubitak prtljage i pregorjele svjetiljke na božićnoj jelki.

Naučila sam da će ti, bez obzira na tvoj odnos sa roditeljima, oni nedostajati kad odu iz tvog života.

Naučila sam da živjeti nije isto što i imati život .

Naučila sam da ti život ponekad pruži drugu priliku.

Naučila sam da kroz život ne treba ići sa boksačkim rukavicama na obje ruke, moraš biti sposobna da neke stvari baciš iza sebe...

Naučila sam da kad god sam nešto odlučila otvorenog srca, nisam pogriješila.

Naučila sam da čak i kad me boli ne moram to biti ja.

Naučila sam da imam još mnogo toga za učiti.

Naučila sam da će ljudi zaboraviti što si rekla, zaboravit će što si napravila, ali nikad neće zaboraviti kako su se osjećali u tvom društvu.

Nema komentara:

Objavi komentar