petak, 27. travnja 2012.

SONGS OF GOD



RUMI

Voljeti znači dostići Boga. 
Nikada grudi Ljubavnika
neće osjetiti tugu. 
Nikada odoru Ljubavnika 
neće dodirnuti smrtnici. 
Nikada tijelo Ljubavnika
neće biti zakopano u zemlju.
Voljeti znači dostići Boga. 



Mīrābāī - Pjesme Predanosti Krishni

Kad jednom na Gospodina se usmjere
Žedne oči moje u stranu ne mrdaju.
Svaki djelić Njegova tijela piju
S gorljivom žudnjom prelazeć
Od glave do pete.
Na dovratku svoje kuće stajah
Kad Mohan naiš'o je.
Smiješio se nježno,
Lica sjajnog k'o luna.
Rođaci moji grde me i zlobne zbijaju šale,
Al' za oči moje jogunaste prepreka nema.
Prodane su i drugome pripadaju.
Bilo da me grde il' hvale,
Prihvatam sve što o meni kažu
I na čelo svoje s poštovanjem stavljam.
Mira kaže: "Bez mog Gospodara, Giridhare,
Ni trenutka ne mogu živjet."

O, Giridhara,
Zašto si se naljutio na me?
Nabroji neke od grešaka mojih,
Nestrpljiva sam čuti.
Kroz mnoge živote Tvoj rob sam bila
I Ti moj si izvrstan Gospodar.
Mira kaže: O, Gospodine moj,
O, Giridhara otmjeni,
Tvoje ime uzimam i samo Tvoje.


Nema komentara:

Objavi komentar