ponedjeljak, 3. rujna 2012.

Mudre izreke

Vjera poziva dušu da pođe dalje no što može vidjeti.
William Clarke


Poznavati Boga moguće je samo u sebi.
Dok ga ne nađeš u sebi, nećeš ga naći nigdje.
Nema Boga za onog tko ne zna da ga nosi u sebi.
Lav Nikolajević Tolstoj


Neka je žena sanjala da je ušla u veliku trgovinu i tu je,
na svoje iznenađenje, našla Boga za pultom.
- Što prodaješ? - upitala je.
- Sve što ti srce želi - odgovori Bog.
Žena je jedva vjerovala što je čula i odluči tražiti
ono najbolje što si ljudsko srce poželjeti može:
- Hoću mir za dušu, i ljubav, i sreću, i mudrost, i slobodu od straha!
Potom, nakon kratkog razmišljanja doda:
- Ne samo za mene. Za svakoga na svijetu!
Bog se nasmije: - Mislim da me nisi shvatila, draga moja.
Ovdje ne prodajemo plodove. Samo sjeme.
nepoznat autor


Kad izađemo pred Boga, upitat će nas: "Gdje su ti rane?".
Ako odgovorimo "Nemam rana",
Bog će nas upitati: "Zar nisi naišao ni na što vrijedno borbe?".
Allan Boesak


Bog ne može načiniti Stradivari violinu bez Stradivarija.
Bog nam daje dar života; mi određujemo što ćemo s njime učiniti.
Život je pothvat suradnje s Bogom.
Mi nosimo dio odgovornosti za svoje teškoće i za svoje radosti.
Bog nam daje igralište, mi biramo igre.
Bog nam daje lice, a mi stvaramo izraze.
Bog nam otvara vrata, a mi prolazimo kroz njih.
Dan Millman


To što jeste, Božji je dar vama;
Ono što ćete postati, jest vaš dar Bogu.
nepoznat autor


Vidim strukturu, ali ne mogu si predočiti tvorca te strukture.
Vidim uru, ali ne mogu zamisliti urara.
Ljudski um ne može pojmiti četiri dimenzije,
pa kako bi onda mogao pojmiti Boga,
pred kojim su tisuće godine i tisuće dimenzija kao jedno?
Albert Einstein


Vjerujem da Bog ima isto toliko imena
koliko ima živih ljudi.
Mahatma Gandhi


Vanjština Bude ovisi o kiparu.
Korejska


Svjetlost je jedna, ali svjetiljki je mnogo.
poslovica


Što god da je Bog ili dobrota u svemiru,
ona mora djelovati i izraziti se kroz nas.
Ne možemo stajati postrani i
pustiti Boga da obavi posao.
Albert Einstein


Dobra su djela važnija od molitve,
a čovječnost vrednija od pobožnosti.
Trygve Gulbranssen


Ruke koje pomažu
svetije su od usana koje mole.
Sai Baba


Neka nam Bog pomogne
da učinimo ono što je najispravnije.
indijanska molitva


Bože, daj mi snage da podnesem stvari koje ne mogu promijeniti.
Daj mi hrabrosti da promijenim stvari koje trebam promijeniti.
I daj mi mudrosti da razlikujem ovo dvoje.
indijanska


Bože, ne tražim lakši teret,
već snažnija ramena.
Sveti Augustin


Daj da naučim,
poput djeteta u naručju Oca,
osjećati neprestanu ljubav
kojom me zaštićuješ i pratiš.
fra Zvjezdan Linić


Raj je stanje, a ne mjesto.
U njega ne možeš otputovati,
u njemu jesi ili nisi - danas...
nepoznat autor


Iako gledaš ikonu,
nećeš zato postati svetac.
M. Gorki


Iako nepristran,
put nebeski uvijek služi
samo dobrim ljudima.
Hota Junan


Bog tješi uznemirene.
I uznemiruje utješene.
N. N.


Kad se naši temelji zatresu,
mogli bismo se okrenuti Bogu,
a onda ustanoviti da ih upravo On trese.
Hebrejska poslovica


Molite kao da sve ovisi o Bogu,
ali postupajte kao da sve ovisi o vama.
Francis Spellman


Kad je čovjek voljan i spreman,
i bogovi mu se pridružuju.
Eshil


Bog nikada ne daje sva dobra
jednom čovjeku.
latinska


Nevolja nas uvijek nauči kako moliti.
narodna


Tihi uzdah najkraća je molitva.
njemačka


Živi s ljudima kao da te Bog gleda
i govori s Bogom kao da te ljudi slušaju.
Seneka


Ne veži se na prolazno kao da je vječno;
ne preziri vječno kao da je prolazno.
Bazilije Veliki


Kakav je tko, takav mu je Bog.


Onaj tko citira Bibliju, nije automatski svetac.
I Vrag nerijetko koristi citate iz nje.
nepoznat autor


Kad bogovi umru,
bit će jedna vjera.
Tagore


Blizu crkve,
daleko od Boga.
latinska


Tražio sam snagu...
I Bog mi je dao poteškoće koje su me osnažile.

Tražio sam mudrost...
I Bog mi je dao probleme koje je trebalo riješiti.

Tražio sam bogatstvo...
I Bog mi je dao um i tijelo da mogu raditi.

Tražio sam hrabrost...
I Bog mi je dao prepreke koje je trebalo savladati.

Tražio sam ljubav...
I Bog mi je dao ljude kojima je trebalo pomoći.

Tražio sam usluge...
I Bog mi je dao prilike.

Nisam dobio ništa od onog što sam tražio...
Ali dobio sam sve što mi je trebalo!

nepoznat autor

 http://www.antonija-horvatek.from.hr/index.html


Nema komentara:

Objavi komentar