četvrtak, 6. rujna 2012.

Bhaktivinoda Thakura - Zaboravivši tebe









Bhuliya Tomare
Zaboravivši Tebe
(iz Saranagati)

(1) O Gospodine, zaboravivši Tebe i došavši u ovaj materijalni svijet iskusio sam mnoštvo grijeha i tuge. Ja sada prilazim Tvojim lotosovim stopalima i iznosim Ti svoju jadnu priču.

(2) Kada sam čvrsto bio stisnut u neizdrživim uvjetima maternice moje majke, o Gospodine, jednom si se razotkrio preda mnom. Nakon kratke pojave, napustio si ovog Svog jadnog slugu.

(3) U tom trenutku ja sam razmišljao: "Poslije rođenja, ovoga puta, ja ću Te sigurno slaviti sa neprekinutom pažnjom." Ali, jao, poslije rođenja ja sam pao u zamršenu mrežu svjetovnih iluzija; tako nisam stekao niti kapljicu istinskog znanja.

(4)     Kao dragi sin mažen u krilu pažljivih roditelja, ja provodio sam vrijeme smiješeći i veseleći se. Privrženost moga oca i majke pomogli su mi da Te zaboravim još više, i ja sam počeo misliti da je materijalni svijet vrlo lijepo mjesto.

(5) Dan za danom postepeno sam izrastao u dječaka i počeo se igrati sa ostalim dječacima. Uskoro se pojavila snaga mojeg razumijevanja, tako sam vrijedno učio školske predmete svaki dan.

(6) Ponosan na svoje stečeno znanje, ja sam kasnije putovao od mjesta do mjesta i zaradio mnogo bogatstva. Tako uzdržavajući svoju obitelj sa neprekinutom pažnjom, ja sam Te zaboravio, o Gospodine Hari!

(7) Sada, u starosti, ovaj Bhaktivinoda vrlo tužno plače kako se smrt približava. Ja sam Te propustio slaviti, o Gospodine, i umjesto toga proživio moje dane uzalud. Kakva će biti moja sudbina sada?

Srila Bhaktivinoda Thakura (1838.-1914.)

Nema komentara:

Objavi komentar