petak, 16. studenoga 2012.

Zašto Krišna nosi paunovo pero?




Zašto Krišna nosi paunovo pero?
Jednom je u Radha Krišna lili, Krišna uzeo oblik zmije a Radha oblik pauna. Krišna reče Radhi: nek jedan drugoga uhvati, da vidimo tko je brži. Ali Krišna se skrio i Radharani ga nije uspjela pronaći. Radha se zbunila i razočarala što ne može vidjeti Krišnu. Ali zbog ljubavi prema njoj Krišna iziđe iz svog skrivenog mjesta. Kada ga je Radha vidjela kao zmiju, iz same ljubavi Radha je pojurila prema Krišni da se skotrljala nekoliko puta. I Krišna pojuri prema ljubljenoj Radhi. I da bude sigurna kako joj Krišna više neće pobjeći i skriti se od nje, Radha ga kao paun,  uhvati sa puno ljubavi. I Krišna je htio biti uhvaćen od strane Radhe, makar je izgledao kao zmija. Uhvativši ga Radha glasno uzvikne: Ja sam pobijedila, što ću dobiti od tebe?

Krišna joj uzvrati: Od današnjeg dana nositi ću paunovo pero na mojoj glavi, i to da bih svima dokazao: da si me pobijedila; da svima kažem da te volim više nego sebe sama; i da ti, moja predraga Radharani, predstavljaš najvišu božansku ljubav prema meni.

Zbog ta tri razloga Krišna nosi paunovo pero, koje predstavlja Radharani, na svojoj glavi.




Nema komentara:

Objavi komentar