ponedjeljak, 8. listopada 2012.

Sri Siksastaka





Osam stihova, jedine koje je napisao Sri Caitanya Mahaprabhu. Uz prekrasnu glazbu Gaura vani dasa.

Šri Šikšaštaka - stih 1




Sva slava Šri-Krišna-sankirtanu koji čisti srce od sve prašine godinama nagomilane i gasi oganj uvjetovanog života, ponovnog rođenja i smrti. Ovaj pokret sankirtana je najveći blagoslov za čitavo čovječanstvo jer prosipa zrake mjeseca blagostanja. Život je sveg transcendentalnog znanja. Širi nabujali ocean transcendentalnog blaženstva i pruža nam mogućnost da obilato uživamo u nektaru za kojim uvijek čeznemo.

Šri Šikšaštaka - stih 2


O Gospodine moj, samo Tvoje Ime može podariti sav blagoslov svim živim bićima, pa zato imaš stotine i milijune Imena kao Krišna i Govinda. U ovim transcendentalnim Imenima uložio si sve Svoje transcendentalne moći, pa nema ni strogih pravila za njihovo pjevanje. O Gospodine moj, toliko si ljubazan da nam omogućuješ da Ti se približimo Tvojim Svetim Imenima, ali sam toliko nesretan da za njih ne osjećam nikakvu privlačnost.

Šri Šikšaštaka - stih 3


Trebamo pjevati Sveto Ime Gospodina ponizna uma i smatrati sebe nižim od slamčice na ulici; trebamo biti podnošljiviji od drveta, lišeni svakog osjećaja lažnog ugleda i spremni drugima odati poštovanje. U takvom stanju uma možemo neprestano pjevati i mantrati Sveto Ime Gospodina.

Šri Šikšaštaka - stih 4


O svemoćni Gospodine, nemam nikakvih želja za nagomilavanjem bogatstva, niti čeznem za lijepim ženama ili nekim mnoštvom pristalica. Jedino što želim je da Te bezuvjetno i predano služim život za životom.

Šri Šikšaštaka - stih 5


O sine Maharaje Nande (Krišna), Tvoj sam vječni sluga, ali sam ipak na neki način upao u ovaj ocean rođenja i smrti. Molim Te, izbavi me iz ovog oceana smrti i postavi me kao česticu do Tvojih lotosovih stopala.

Šri Šikšaštaka - stih 6


O Gospodine moj, kada će moje oči biti ukrašene suzama ljubavi koje će neprestano teći kada pjevam Tvoje Sveto Ime? Kada će mi glas zastati u grlu i koža naježiti kad god izustim Tvoje Ime?

Šri Šikšaštaka - stih 7


O Govinda! Toliko mi nedostaješ da svaki trenutak smatram dužim od dvanaest godina. Suze mi liju iz očiju kao bujice kiše i kada nisi tu, osjećam da je sve prazno na ovom svijetu.

Šri Šikšaštaka - stih 8


Ne poznajem nikakvog Gospodara osim Krišne i ostat će moj čak i ako je grub prema meni, ako me zagrli ili me ostavi slomljena srca kada mi se ne pokaže. Potpuno je slobodan činiti što želi, jer bezuvjetno uvijek ostaje moj obožavani Gospodar.


Nema komentara:

Objavi komentar