ponedjeljak, 8. listopada 2012.

Om Jai Jagadisha Hare





Ukoliko ste ikada posjetili dom neke indijske obitelji, vjerovatno ste čuli i ovu pjesmu. Pjeva se za vrijeme puje (obožavanja) kućnih božanstava. Napisana je oko 1870 godine od strane pandit Shardha Ram Philauria u Punjabu. Pjeva se na Hindiju.
Sama pjesma je inspirirana Dashavatara pjesmom kao dio Gita Govinde, koju je napisao poznati pjesnik Jayadeva.


Om Jai Jagadisha Hare:

Om Jaya Jagadeesha Hare, Swaami jaya Jagadeesha hare
Bhakta janana ke sankata, deena janana ke sankata
Kshaana mein dura kare
Om jaya Jagadeesha hare

Sva slava Gospodaru Svemira, O Gospodaru, slava ti.
Ti koji uklanjaš sve nevolje svojih štovatelja i poniznih ljudi.

Jo Dhyaawe phala paawai, dukha vinashey mana kaa
Sukha sampati ghara aawai, kashta mitai tana kaa

Samo misleći na tebe donosi nam razne plodove: tuga srca biva uništena,
Sreća i bogatstvo nam dolazi u dom, i sva bolest biva uklonjena.

Maata Pitaa tuma mere, sharana gahoon kisa kee
Tuma bina aura na dooja, aasha karoon jisa kee

Ti si moja Majka i Otac, gdje se mogu skloniti?
Bez tebe nitko ne postoji; ti si mi jedina nada.

Tuma poorana paramaatmaa, tuma antarayaamee
Paara Brahma parameshwara, tuma suba ke swami

Ti si Potpun, Vrhovno Biće, koje prebiva unutar nas,
Iznad Brahme, ti si Vrhovni Vladar, Gospodar sviju nas.

Tuma karunaa ke saagara tuma paalana kartaa
Mein sewaka tuma swami, kripaa karo bharataa

Ti si Ocean Samilosti, Hranitelj.
Ja sam sluga, ti si Gospodar, podaj mi milost, o Održavatelju!

Tuma ho ek agochara, suba ke praana patee
Kisa vidhi miloon dayaamaya, tumako mein kumati

Ti si Jedan, Nevidljiv, Vladar života.
O Samilosni, kako te mogu pronaći sa mojim uprljanim umom?

Deena bandhu dukha hartaa, tuma rakshaka merey
Apney haata utaao, dwaara paraa terey

Brate sviju bespomoćnih, Osloboditelju Tuge, Ti si moj Zaštitnik.
Podigni svoju ruku i blagoslovi me, ja ležim pred tvojim vratima.

Vishaaya vikaara mitaao, paapa haro devaa
Shraddhaa bhakti barhaao, Santana kee sewaa

O Gospodaru, ukloni sve moje nečistoće, odagnaj moje grijehe,
Povećaj moje poštovanje i predanost prema svim Svetim Ljudima.

Nema komentara:

Objavi komentar