subota, 6. listopada 2012.

Smiješne izreke









Čovjek i magarac pametniji su
nego čovjek sam.
narodna


Što sam slavniji, to sam gluplji.
No, to je naravno, vrlo česta pojava.
Albert Einstein


Baš mi je žao što je Roosevelt predsjednik;
u suprotnom bih ga češće posjećivao.
Albert Einstein


Što više ganjaš kvante,
oni se bolje skrivaju.
Albert Einstein


Za stado ne može biti dobro
ako mu je pastir ovca.
J. W. Goethe


... kad sunce sja,
i na groblju je veselo.
Čehov


Smijeh je jedna od najozbiljnijih stvari.
F. Rabelias


Tvrditi da alkoholizam pridonosi genijalnosti,
znači tvrditi da više vidi onaj koji vidi dvostruko.
Imre Forbath


Došli smo na rub ponora;
moramo poduzeti odlučan korak naprijed!


Kad mi pričaju iza leđa,
znam da sam korak ispred njih.


Žene imaju problem za svako rješenje!


Infarkt, ma kakav je, od srca je!


Kad žena uzme stvar u svoje ruke,
onda je to već velika stvar.


Griješiti je ljudski,
ali je osjećaj božanski.


Ljudska pamet je ograničena.
Glupost nije.


Kad ugleda ženu, muškarac postane lovac.
Kad ulovi ženu, muškarac postane plijen.


Peh je kad u pustinji umireš od žeđi,
a imaš vodu u koljenu.


Ko umre na jesen,
za njega nema zime.


Čuvene posljednje riječi:
"Dodaj mi šibicu! Mislim da je rezervoar prazan."


"Zar ti moram sto puta ponavljati???",
reče centimetar metru.


Rad je zadovoljstvo,
ali sad nije vrijeme da se prepuštamo zadovoljstvima.


Da je pas čovjekov prijatelj,
mišljenje je čovjeka,
a ne psa.


Život je bolest koja se prenosi seksom.


Milijunti put ti kažem:
Prestani pretjerivati!


Ako piješ umjereno,
mo'š piti kol'ko hoćeš.
(iz serije "Lud, zbunjen, normalan")


Jedini način da biste izbjegli greške, je steći iskustvo.
Jedini način da biste stekli iskustvo, je činiti greške.


Paradoks:
Prijatelj moga prijatelja je moj prijatelj.
Prijatelj moje prijateljice je moj neprijatelj.


U raju je lijepo.
Ali, u paklu je ekipa.


Stara kineska:
Pas koji laje, nije dovoljno skuhan!


Bio sam na IQ testu.
Srećom, bio je negativan.


Tko se zadnji smije,
nije skužio vic.

Nema komentara:

Objavi komentar