ISKUSTVO
TIK DO SMRTI
Iskustvo tik do smrti.
Najsmisleniji dio stvarnosti.
Racionalni dokaz da je iskustvo
izlaska iz tijela prava potvrda života nakon smrti jeste:
Ukoliko
se ljudska svijest može pokazati da napušta fizičko tijelo za vrijeme tog
iskustva, da li je moguće da tijelo nije toliko bitno za svijest? Ukoliko se
dokaže da svjesnost može i postoji neovisno od ljudskog tijela, sljedilo bi da
kraj tijela - a to je fizička smrt - ne bi bila i smrt svjesnost. - Sociolog, Dr.
Laile E. Bartlett.
Ukoliko
naša istraživanja preslikamo na nivo cijele nacije, oko dvadesettri milijuna
ljudi su imali iskustvo tik do smrti, a od tog broja, oko osam milijuna su
iskusili neku vrst mističnog susreta za vrijeme tog fenomena. - George Gallup Jr. . Gallupov Institut 1982.
Nivoi
iskustva tik do smrti:
1.
Mir i osjećaj blagostanja
2.
Odvojenost od tijela: napuštanje tijela
3.
Ulazak u tamu
4.
Viđenje svjetla
5.
Ulazak u svjetlo
6.
Pregled života
7.
Odluka o povratku u život
- Psiholog profesor Dr. Kenneth Ring
Unatoč
velikom broju varijacija u okolnostima u kojima su se dešavali bliski susreti
sa smrću, i različitim ljudima koji su to prolazili, ostaje istina da postoji
začuđujuća sličnost između događaja koji su se iskusili. - Raymond A. Moody, Jr. M.D.
Švicarski
psiholog, Carl G. Jung, opisuje svoje iskustvo fenomena tik do smrti kao
najvažniji događaj u svom životu i označava ga kao glavni preokret u njegovom
radu. - Dr. Karlis Osis i Dr. Erlendur
Haraldsson.
Harvardski filozof, Philip L. Berman,
izrekao je sljedeće zapažanje vezano za fenomen tik do smrti:
1.
Postoji malo otvorenih pitanja za one koji su prošli ITS,
da “nešto” neopisivo pluta izvan naših tijela u trenutku smrti.
2.
Nisam susreo, čuo od nekog ili pročitao da iti jedna
osoba koja je imala takvo iskustvo, nije
postala uvjerena da Bog ili neki drugi oblik transcedentalne stvarnosti
postoji.
3.
Postoji jedna stvar u kojoj su svi koji su doživjeli
slično iskustvo nepokolebljivi, a to je: Smrt nije kraj.
Dr. Kenneth Ring je napisao sljedeće:
Vjerujem,
i to ne samo na osnovi mojih ili tuđih podataka vezanih za iskustvo tik do
smrti, da mi nastavljamo svjesno postojati nakon fizičke smrti, i da sama srž
iskustva predstavlja početak, tračak onoga što dolazi. Ja sam uvjeren, kroz
moje osobno iskustvo i rada kao psihologa, da je moguće postati svjestan
“drugih stvarnosti”, i da dolazak blizu smrti predstavlja put za više
“frekventno polje”, ili stvarnost, što će biti za nas u potpunosti dostupno
idući u ono što zovemo smrt.
Znanstvenik Dr. Werner von Braun je
napisao:
Znanost
me svemu poučila - i nastavlja to činiti - i jača moje uvjerenje u nastavak
naše duhovnog postojanja nakon smrti. Ništa ne nestaje bez traga.
Ili, kako Dr. Gina Cerminara to kaže:
Tijelo
nije primarno, niti u vremenu niti što uvjetuje. Um je postojao prije nego što
je nastalo tijelo, i nastaviće postojati nakon što tijelo umre.
Što nas vodi do samog iskustva smrti.
Biblija to spominje kao “zadnjeg
neprijatelja kojeg se treba uništiti.”
Da li netko to može opovrgnuti?
Smrt je nezaobilazna. Prava misterija
koju je čovjek oduvijek pokušavao rasvjetliti - i još uvijek nije.
Ili je ta misterija već rasvjetljena?
Mislim da jeste.
Nisam sam u tom uvjerenju.
Količina
dokaza o opstanku nakon smrti je toliko ogromna, da zanemariti ih, znači isto
kao da stojim u podnožju Mt. Everesta i inzistiramo da ne možemo vidjeti
planinu. - priznati autor Colin Wilson.
Gotovo
svaka antička kultura je podupirala uvjerenje da smrt nije apsolutni i
neopozivi kraj ljudskog postojanja. Svjesnost ili život, u nekom obliku,
nastavlja i nakon nestanka fizičkog tijela. -
priznati predavač Phillip L. Berman.
Tijekom
našeg istraživanja, vrlo često susrećemo izvještaje o nenadanom poboljšanju
raspoloženja neposredno prije smrti. Živnu, često glasi izvještaj. Neki
neobjašnjiv mir i spokojstvo ih obuhvaća, kažu drugi. - Dr. Karlis Osis i Dr. Erlendur Haraldsson.
Priznati autor, James Scudday
Perkins, opisuje proces smrti na sljedeći način:
Smrt
je krajnje povlačenje svjesnosti od krajnjeg oblika, fizičkog tijela. Tkiva se
nastavljaju, kao obično, raspadati, ali se više ne mogu popraviti niti
zamijeniti. Organski materijal se dezintegrira u kemijske elemente. Molekule su
na svom putu: atomi se dijele. i tako, u jednom smijeru, odlaze bezbrojne
čestice i raznovrsni djelovi koje stvaraju tijelo. Dok u drugom smijeru nestaje
misteriozna vezujuća snaga koja ujedinjuje cjelinu i vlada sa tjelesnim
carstvom - svjesnost, koja zajedno sa
višim načelima, stvara besmrtnu dušu.
Drugim rječima, Harold W. Percival
kaže:
Umiranje
je odvajanje astralnog tijela od fizičkog tijela.
Ili, kako psihijatar Dr. Stanley R.
Dean kaže:
Misaona
polja nadživljuju smrt i oni su analogni za duh i dušu.
Priznati autor Stewart Edward White:
Smrt
je mnogo jednostavnija nego rođenje. Ona je samo nastavak.
Dr. Laurence J. Bendit:
Smrt
nije ništa novo, već događaj kojeg smo sretali i do sada. Nešto što smo često
ponavljali kroz vrijeme kao i odlazak na spavanje.
Besmrtni pjesnik, Longfellow je
napisao:
Ne
postoji smrt. To što nam izgleda kao smrt, jeste prijelaz.
Geioffrey Hodson:
Samo
tijelo umire a ne pravo jastvo čovjeka; prava osobnost iza tjelesne koprene.
Poznati Emmanuel Swedenborg je
napisao:
Čovjek,
kada umre, samo odlazi iz jednog svijeta u drugi.
Pjesnik John Oxenhans to kaže na svoj
način:
Zar ti nisi smrt? Konac i kraj?
U pobjedničkom zovu odgovor dođe.
“Nema smrti, prijatelju moj!
Ja sam početak, ali ne i kraj tvoj.”
Nema komentara:
Objavi komentar