srijeda, 31. listopada 2012.

Jozo i konj









Mladi je Jozo za 1000 eura kupio konja od gazde s imanja.

Gazda  je obećao isporuku idući dan.

Taj dan je  gazda došao i rekao: "Žao mi je momče, konj je crkao."

Jozo je rekao:  "Dobro, vratite mi onda moj novac."

Gazda: "Žao mi je, ne mogu, već sam to  potrošio."

Jozo kaže: "Onda mi donesite crknutog konja."

Gazda:  "Zašto?"

Jozo: "Raspisat ću lutriju! Nagrada je konj."

Gazda: "Ne možete to  napraviti!"

Jozo: "Mogu, samo gledajte! I nemojte nikome reci da je konj  uginuo."

Mjesec dana kasnije gazda sretne gazda Jozu i pita ga što je  bilo.

Jozo: "Ništa posebno. Raspisao sam lutriju. Uplatni listić je bio 5  eura. Prodao sam ih 2.000 i zaradio 10.000 eura"

Gazda: "Zar se nitko nije  žalio?"

Jozo: "Je. Samo tip koji je dobio glavni zgoditak. Vratio sam  mu njegovih 5 eura i pokazao crknutog konja. Nije se bunio."

Jozo  sada radi u banci.



P.S. Problem uvijek krene od nekog konja, a banke samo „odrade svoj posao“ ... i eto financijske i ekonomske  krize...

Nema komentara:

Objavi komentar